PERSBERICHT | Leegverkoop tuincentrum krijgt vervolg; Wel nieuw assortiment tuinplanten

Twee vliegen in één klap bij Tuincentrum Groot Koerkamp

WIJHE – Een leegverkoop van het assortiment en tegelijkertijd het assortiment aanvullen. Het klinkt bijzonder tegenstrijdig, maar het kan echt. Dat bewijzen José en Henk Groot Koerkamp van Tuincentrum Groot Koerkamp. Met de consument als grote winnaar!

Vanaf woensdag 20 maart kunnen de consumenten hun voordeel doen met een heel regiment aan kortingen dat uiteenloopt van minimaal 25% en maximaal 50%. “Dan moet je denken aan ons gehele assortiment zoals binnen- en buitenpotten, gereedschap, dierbenodigdheden, vijvermaterialen, bestrating, hout, etcetera”, aldus de eigenaren van Tuincentrum Groot Koerkamp die november vorig jaar aangaven te stoppen met hun tuincentrum. De reden? Een combinatie van forse investeringen, leeftijd en geen opvolging. Tuinaanleg en tuinonderhoud via het hoveniersbedrijf gaan gewoon door.

De consument heeft nu het geluk twee vliegen in één klap te kunnen slaan. Enerzijds kun je dus profiteren van grote kortingen in het gehele assortiment van het tuincentrum. Anderzijds is het tuincentrum net als ieder jaar vol gezet met tuinplanten, voorjaar- en zomerbloeiers, fruitbomen, groenteplanten, zaai- en pootgoed, bemesting, potgrond en bestrijdingsmiddelen. Dus ook met het assortiment zomerbloeiers waaronder geraniums, surfinia’s etc. Wel benadrukken José en Henk Groot Koerkamp dat hierop geen kortingen worden gegeven, maar als vanouds worden wel aantrekkelijke prijzen gehanteerd.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Noot voor de redactie: Meer informatie over dit persbericht is te verkrijgen bij Henk of José Groot Koerkamp, telefoon 0570 – 523 392. De meegestuurde foto is rechtenvrij te gebruiken.